28 Ocak 2011 Cuma

kumaş sepetim


geçende e-postama gelen bir mail kumaş sepet deneme planımı öne almama neden oldu...takdirle izledigim iki marifetli arkadaş bir proje için benden kumaş sepet dikip dikemeyeceğimi öğrenmek istiyorlardı....hiç denemediğimi, bir kaç denemeden sonra sonucu birlikte görebileceğimizi belirttim..yanısıra sınavlar yüzünden  hemencik yapamayacağımı da söylememe rağmen merakıma yenik düşüp ertesi gün aldım kumaşlarımı yamacıma..taslağını oluşturduğumda arkadaşlar projeyi rafa kaldırdıklarını bildirdiler:)böylece tamamlanmayı bekleyen bir sepet sahibi olmuş oldum...(o çirkin pet şişe ebat belirleyiciliği nedeniyle oraya dikildi,sağda solda daha parlak bi materyal yoktu o an için:)


bu gün bi ara oturup tamamladım...deneme aşamasında oldugumdan yapım aşamalarını resimlemedim...ortaya nasıl birşey çıkacağından hiç emin değildim çünkü.kaldı ki astarı azcık küçük oldu yüzüne göre:)


her iki yandan değil sadece ortadan dikişli yaptım.iç kısımda çantalar için kullandığım sertleştirilmiş keçeden kullandım,kumaşların dokusu da kalın olunca gayet dik duruşlu bir sepet oldu.


köşeleri dıştan diktim ve yandan destek olması açısından bu şekilde katladım...artık onları da bir ara fiyonk ya da düğmeyle iliştiririm :)


banyoda mı kullansam,atölyemde mi , gardrobumun bi köşesinde mi yoksa mutfakta mı bilemedim???ayhhh ne çok amaçlı bi şeymiş bu sepetler:)

önümüzdeki hafta içinde yeni bir kumaşla gerçekleştireceğim ikinci denemeyi aşamalarıyla görmek için hepiniz bloğuma davetlisiniz:)

hıhhh nasıl da unutuyorum...evimiz takdir ve onur belgeleriyle doldu bu gün:)aynı mutluluğu hepinizin yaşıyor olmasını gönülden diliyorum.

Hiç yorum yok: